Saturday, July 17, 2010

IZ Fiber bantu atasi masalah buncit

RAMAI kalangan rakyat negara kita menghadapi masalah perut buncit dan obesiti. Penyelesaian untuk mengatasi masalah tersebut harus dicari sebelum ia menjadi bertambah serius. Seseorang yang obes akan berhadapan dengan masalah ketidakseimbangan tubuh badan. Kaki dan lutut menjadi sakit kerana berat gara-gara mahu menampung badan yang berat selain risiko penyakit jantung, kencing manis dan cepat letih.

Penyakit tersebut salah satunya disebabkan lemak berlebihan yang tidak terbuang sehingga menyaluti bahagian yang penting dalam badan. Baik lelaki atau wanita, salah satu bahagian badan yang menjadi perhatian adalah perut. Perut yang tidak 'dijaga' bukan sahaja memberi kesan besar terhadap penampilan bahkan menggambarkan tahap kesihatan seseorang.

Iz Fiber membantu pembuangan lemak berlebihan tanpa cirit birit. Produk yang membantu mengatasi masalah perut ini membantu membersihkan usus. Kesihatan usus berkait rapat dengan banyaknya najis yang terbuang.

Pembersihan usus adalah langkah pertama untuk mencegah sembelit dan salah satu punca perut buncit. Jika proses penghadaman dan pencernaan tidak berjalan lancar, maka bukanlah sesuatu yang menghairankan jika anda disangkakan hamil.

Pengambilan Iz Fiber adalah salah satu jalan penyelesaian bagi masalah kegemukan. Semasa pengambilan Iz Fiber kita akan kerap berpeluh. Kekerapan buang air kecil dalam satu atau dua minggu, serta buang air besar lebih daripada sekali merupakan tindak balas Iz Fiber. Dalam masa 10 hari anda boleh kehilangan 1 kilogram hingga 5 kilogram, atau peratus lemak di perut akan berkurangan. Cara pengambilan Iz Fiber yang terbaik adalah selepas makan malam sebelum tidur. Serat yang terkandung di dalam produk tersebut akan membantu melancarkan proses pencernaan pada usus dan menyerap lemak.

Serat juga penting untuk melancarkan proses perkumuhan (pembuangan bahan toksik dari badan) dan individu yang mengambil banyak serat perlu minum banyak air. Makan sebelum tidur boleh membuatkan kita cepat gemuk berbanding jika kita makan pada waktu siang. Berat badan akan bertambah jika pengambilan kalori melebihi pembakarannya.

Produk ini Menggunakan epal organik berfiber dengan formula dari Amerika Syarikat. Epal dianggap raja buah-buahan yang boleh mengawal paras kolestrol secara semula jadi. Fiber dalam epal pectin tinggi. Ia boleh bergabung dengan kolestrol dan membuang lemak tidak baik sebelum lemak diserap ke dalam badan, mengawal paras glukos darah, menghalang naik turun glukos secara tiba-tiba, mengekalkan tekanan darah yang normal, mengelak sembelit, membuang toksin dari kolon dan menyelesaikan ketidakselesaan reumatik dengan meneutral asid kristal.

Untuk kesan yang lebih efektif disyorkan juga pengambilan minuman Rossele Guarana (Figure Trim) yang membantu membakar lemak di samping mengawal selera makan. Roselle merupakan tumbuhan herba semulajadi mengandungi vitamin C yang tinggi dan vitamin lain seperti vitamin D, B1 dan B2. Guarana pula sejenis herba yang tumbuh di Brazil. Ia mengandungi guaranine (sejenis kafein) yang boleh mengurangkan kelaparan, menghilangkan keletihan dan merawat cirit-birit. Guarana memecahkan lemak berlebihan dan digunakan sebagai tenaga. Ia mengandungi anti-oksida yang tinggi dan mengurangkan selulit.

Untuk mengelak risiko kegemukan semula, amalkan minum Iz Fiber kerana setiap hari kita terdedah kepada makanan berlemak dan berminyak.

Sesiapa yang ingin menjana pendapatan, nikmati keuntungan sebanyak 50 peratus di samping peluang melancong ke Hong Kong dan menangi juga TV LCD 32' untuk setiap stokis dan pengedar.

Hubungi hotline 012-3285942/ 019-2527815 atau layari www.izfiber.com

No comments: