Thursday, November 8, 2012

Jaga kulit dengan sentuhan


Ahli terapi AsterSpring menunjukkan teknik sentuhan unik Asterspring Touch.
KAJIAN dalam kalangan profesional bagi penjagaan kulit menyifatkan, wanita yang sering mendapatkan rawatan inginkan kesihatan kulit melalui rawatan berkesan yang diberikan oleh pakar penjagaannya.
Bagaimanapun, produk penjagaan kulit biasanya terlalu fokus kepada bahagian itu dan terlepas pandang akan 'penjagaannya'.
Memahami terapi kesihatan kulit adalah seumpama belaian tangan yang melakukannya, AsterSpring kini menjanjikan perkhidmatan profesional dengan sentuhan unik, iaitu AsterSpring Touch.
Baru dilancarkan, adalah satu kombinasi unik urutan muka, leher dan bahu yang direka khas bagi membantu melegakan tekanan fizikal dan mental serta merangsang tenaga serta pengaliran darah.
Pengurus Besar AsterSpring, Michelle Lam berkata, perkembangan dan pengenalan AsterSpring Touch itu adalah lanjutan daripada komitmen bagi memberikan pengalaman rawatan kulit yang lebih baik untuk wanita.
Katanya, mereka yang mengambil bahagian dalam kajian tersebut menekankan kepentingan profesionalisme dan kebaikan ahli terapi kulit termasuk kemesraan dan pemahaman mereka tentang kulit pelanggan. Paling penting, bagaimana ahli terapi menjalankan rawatan menggunakan tangan mereka.
''Dalam erti kata lain, wanita bukan sahaja mencari rawatan kulit berprestasi tinggi tetapi mereka juga inginkan pengalaman yang menenangkan dan memulihkan tenaga,'' ujar Michelle.
AsterSpring Touch terdiri daripada tiga teknik tangan yang unik bagi membantu kelegaan dan pemulihan tenaga.
Tekanan lembut dilakukan pada pleksus solar badan untuk mengalirkan khasiat ke sel-sel kulit, tepukan lembut pada muka untuk menggalakkan pengaliran keluar toksin dan usapan serta ulian ringan pada otot muka untuk melegakan tekanan dan menggalakkan pengaliran aktif darah dan tenaga.
''Selama lebih 28 tahun pakar terapi kami yang berkelayakan dan berpengalaman telah merawat lebih daripada 10 juta wajah dan berjaya membantu pelanggan mencapai sasaran kesihatan kulit yang mereka inginkan. Dengan AsterSpring Touch, kami lebih komited untuk terus memberikan kesihatan kulit kepada pelanggan.
''AsterSpring mempunyai lebih 60 buah pusat penjagaan kulit di empat buah negara di rantau ini dan 34 daripadanya terletak di Malaysia.
"Dengan kewujudan yang mantap dalam industri kesihatan kulit dan urutan serba baharu AsterSpring Touch, wanita boleh mempercayai kami untuk memberikan perkhidmatan daripada pakar kami yang prihatin,'' katanya.
Turut hadir pada majlis pelancaran tersebut ialah empat orang selebriti yang pernah merasai pengalaman urutan AsterSpring Touch, iaitu Jojo Struys, Atilia, Mayjune Tan dan Thanuja Ananthan.

No comments: