Saturday, December 3, 2011

Miliki badan cantik dan sihat

Oleh RABIATUL ADAWIYAH KOH ABDULLAH
adawiyah.koh@utusan.com.my

Izdihar Rosland dan Zakiah Anas.

KEBIASAANNYA kita mengaitkan dunia kecantikan dengan wanita. Berbeza pula dengan Pengarah Urusan Sun Fabulous Sdn. Bhd, Izdihar Rosland yang percaya lelaki jua boleh menjadi peneraju produk kecantikan. Baginya, walaupun pembeli produk kecantikan dan kesihatan masih dikuasai wanita, tiada masalah baginya menerajui sebuah syarikat yang menghasilkan rangkaian produk kecantikan dan kesihatan.

Baru berusia 25 tahun, Izdihar yakin produk yang diiktiraf halal itu mendapat sambutan baik kerana mampu memberi kesan positif seawal sepuluh hari.

"Antara yang popular ialah CollaB'utee. Ia merupakan satu produk kolagen terbaik berperisa strawberi dam mengandungi komponen anti oksida Vitamin C yang mampu mengelakkan kulit menjadi kering, mengurangkan kedutan kulit dan menambahkan seri di wajah.

''Selain itu, kolagen ini mampu menganjal payu dara dan merapatkan alat sulit wanita dalam tempoh sepuluh hari. Buktinya, kami mempunyai jurucakap dan testimoni seperti

Zakiah Anas dan Wan Khatijah yang telah menggunakan CollaB'utee.

''Mereka berpuas hati kerana hasilnya, mereka nampak muda tidak seperti usia sebenar," ujarnya ketika ditemui di Petaling Jaya Selangor.

Dalam pada itu, katanya, BodyB'utee pula membantu mereka yang mempunyai masalah berat badan dengan mengurangkan kadar kilogram, peratusan lemak dan membantu sistem pencernaan.

Seperti produk Sun Fabulous yang lain, ia juga mempunyai perisa istimewa dan semula jadi seperti jambu batu dan kandungan spirulina, fruktosa kristal dan garcinia gambogia.

"Selain mengurangkan kadar gula di dalam badan dan sesuai untuk pesakit diabetis, ia menghalang peningkatan berat badan, dan mempercepatkan proses penghadaman.

''Bukan itu sahaja, kandungan fiber oat dan ekstrak yogurt strawberi mampu menjadikan anda sentiasa kenyang sepanjang pengambilan produk ini dan membantu mengurangkan cirit-birit," ujar Izdihar.

No comments: