Saturday, January 28, 2012

Nas Adila kongsi cara langsing


Selepas tiba di pusat kecantikan, ZZ Beauty, Nas Adila menimbang berat badan dan mendapatkan khidmat nasihat daripada kakitangan di situ.


APAKAH aktiviti menarik yang dapat memecah kebosanan anda pada hujung minggu ? Mungkin sebelum ini anda menghabiskan masa dengan berkunjung ke pusat beli-belah, taman tema atau melepak bersama rakan-rakan mahupun keluarga di lokasi sekitar ibu kota.

Tidak kurang juga yang bersenam di taman-taman atau pusat gim untuk menguruskan badan.

Apa salahnya kali ini keluarkan sedikit bajet dengan melakukan rawatan spa atau melangsing badan sebagai aktiviti hujung minggu .

Ini kerana rawatan secara santai ini dapat merehatkan minda dan melangsingkan tubuh badan anda.

Itulah aktiviti yang sering dilakukan oleh artis, Nas Adila, 25 kalau tidak sibuk dengan kegiatan seni suara dan beliau boleh menghabiskan masa seharian di pusat kecantikan.

“Sejak dulu lagi saya suka datang ke pusat kecantikan. Biasalah orang perempuan mesti jaga kecantikan kerana penjagaan itu penting.

"Saya cuba cari masa untuk datang ke sini kerana setiap kali selepas menjalani rawatan, diri terasa segar. Saya juga mengambil makanan suplemen untuk kelihatan cantik dan langsing. Saya mengambil D’Apple Fiber untuk mengatasi sembelit dan perut buncit," katanya.

No comments: