Wednesday, October 24, 2012

Rahsia kunci usia


KEPADA anda yang sudah membaca kisah ageLOC, pastikan usia anda menjadi misteri," ujar Ketua Pegawai Saintifik dan Naib Presiden Eksekutif Pembangunan Produk Nu Skin, Dr. Joseph Chang.
Berbeza dengan produk lain, ageLOC dihasilkan kerana pembangunan teknologi sains dalam bidang kecantikan.
Dr. Joseph Chang berkata, ageLOC dihasilkan menggunakan kajian sains anti penuaan yang memberi tiga kejayaan.
"Pertama, kami berjaya mengenal pasti kumpulan gen yang berfungsi mengawal penuaan usia.
"Kedua, membolehkan kami menggunakan teknologi berlesen untuk mengukur proses penuaan pada peringkat molekul di dalam organ badan iaitu kulit.
"Ketiga, kami berupaya membaiki kumpulan gen ke tahap lebih muda, membolehkan kita menghasilkan produk ini yang berupaya mengekalkan dan mengurangkan rupa penuaan pada tahap genetik," katanya pada Majlis Tahunan Nu Skin Asia Tenggara di Singapura baru-baru ini.
ageLOC dihasilkan melalui kajian selama bertahun-tahun yang menelan belanja beratus juta dolar.
"ageLOC merupakan impian penuh saya untuk membangunkan produk anti-penuaan yang berkesan untuk generasi sekarang. Produk ini sesuai untuk kegunaan kebanyakan penduduk di negara Asia termasuk Malaysia yang mempunyai struktur kulit lebih lembut dan sensitif. Tahun ini kami menghasilkan ageLOC R2 sebagai makanan tambahan atau suplemen untuk tubuh badan," ujarnya.
Dalam pada itu, Nu Skin turut menyarankan orang ramai melakukan rawatan spa wajah dan badan menerusi produk Agelov Galvanic Spa.
"Mesin Galvanic mampu mengeluarkan racun-racun dalam kulit serta membuka pori-pori supaya kulit segar kembali.
"Hasilnya, kulit nampak jauh lebih muda, anjal dan segar. Selain itu, ia mampu membuat kedutan dan garis-garis halus di wajah hilang dan berkurangan,'' ujarnya lagi.
Selain itu, mesin ini juga boleh bertindak untuk menghancurkan lemak-lemak yang berlebihan di badan.

No comments: