Saturday, July 23, 2011

Kulit menawan dengan Kayla

Oleh NORAINI ABD. RAZAK
noraini.razak@utusan.com.my
Foto MOHD. AZIM ABD. RAHMAN

TENTU ramai masih ingat jenama Kayla Beverly Hills yang begitu laris di pasaran sedikit masa dulu. Setelah beberapa tahun tidak mengeluarkan produk baru, kini Kayla Ori Stem Cell tampil menemui mereka yang peka tentang penjagaan kulit. Menggunakan formula alam semula jadi, tentunya Ori Stem Cell menawarkan kelainan berbanding produk lain di pasaran.

Keistimewaan tersendiri produk yang mencetuskan revolusi jenama Kayla itu adalah ekstrak epal liar dari Switzerland yang menjadi fenomena dalam dunia kecantikan.

Berbanding epal biasa, kesegaran epal hijau yang dikenali sebagai Uttwiller Spatlauber itu mampu bertahan selama empat bulan dan terbukti berkesan menyelesaikan masalah kulit.

Mibelle iaitu sebuah syarikat penyelidikan biokimia dari Switzerland berjaya mencipta teknologi baru untuk menghasilkan sel stem dari epal tersebut bagi memperbaiki epidermis lapisan luar kulit.

Bertuah kerana dapat berkongsi manfaat kurniaan alam itu, bagi pemilik jenama Kayla Beverly Hills Malaysia, Datuk Normaziah Sheikh Mohamed, tiba masanya produk bertaraf antarabangsa itu dikilangkan sendiri di Malaysia.

Satu aplikasi sehari - keyakinan terhadap Ori Stem Cell berteraskan kualiti dengan memperoleh kelulusan Kementerian Kesihatan serta lengkap dengan sijil halal daripada Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim).

Justeru tidak timbul keraguan kepada sesiapa saja menggunakan produk yang mengandungi lapan manfaat tersendiri itu.

Mencuba sendiri Ori Stem Cell sememangnya diakui ada kelainan berbanding krim BB dari Korea yang menjadi kegilaan wanita masa kini. Dengan sedikit sapuan yang mengambil masa paling lama seminit, Ori Stem Cell meresap ke dalam kulit tanpa meninggalkan kesan berminyak malah kulit berasa ringan.

Pelembap

Produk berasaskan air itu berperanan sebagai pelembap, anti oksida, pelindung UV, anti jerawat, mencerah, anti penuaan, anti pigmentasi dan merawat lapisan dasar kulit.

Dengan fungsi yang pelbagai, maka ‘kerja-kerja’ menata rias wajah menjadi semakin ringkas terutama kepada wanita bekerja.

Dengan satu aplikasi, anda kini tidak perlu lagi pelembap, pelindung tabir suria juga krim jerawat lantaran Ori Stem Cell menyediakan segala keperluan tersebut sekali gus memperbaiki struktur kulit yang bermasalah.

Ori Stem Cell dikilangkan oleh Carelife Manufacturing di Parit Buntar, Perak - sebuah kilang kosmetik milik Normaziah yang menguruskan Klife Global i tempat produk Kayla Beverly Hills bernaung.

Golongan berusia 18 tahun ke atas tidak kira lelaki atau wanita sesuai menggunakan produk yang diyakini bakal membangkitkan semula jenama Kayla di pasaran.

Ori Stem Cell yang dua bulan di pasaran menerima sambutan memberangsangkan. Bakal menyusul Kayla Ori Stem Cell Sleeping Mask, Ori Stem Cell Drink, Ori Stem Cell Toner dan Ori Stem Cell Soap.

Berminat mendapatkan Ori Stem Cell,layari www.klife.com.my atau hubungi 03-7788000.

No comments: